REKLAMA
Znaleziono 4515 wyników
Ruszają przetargi na pierwsze trzy odcinki S10 Szczecin – Piłaartykuł
Pokaż artykuł
Ruszają przetargi na pierwsze trzy odcinki S10 Szczecin – Piła
Dokładnie 113,4 km wynosi długość ośmiu odcinków tej trasy, na które ogłosimy przetargi w ciągu najbliższych tygodni. Do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej wysłaliśmy już dokumentację przetargów na realizację trzech odcinków o łącznej długości 36,1 km: Szczecin Kijewo – Szczecin Zdunowo, Recz – Cybowo oraz Cybowo – Łowicz Wałecki.
Zabytkowy dworzec kolejowy Hel otwarty dla pasażerówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec kolejowy Hel otwarty dla pasażerów
Niewielki, historyczny, o konstrukcji szachulcowej, pochodzący z lat 20. XX wieku – dworzec Hel, bo o nim mowa, odzyskał historyczny blask i stał się przestrzenią przyjazną dla wszystkich podróżnych.
Zimowa przerwa tylko dla chętnych. GDDKiA kontynuuje prace przy budowie dróg krajowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Zimowa przerwa tylko dla chętnych. GDDKiA kontynuuje prace przy budowie dróg krajowych [RAPORT]
Łagodna zima to dobra wiadomość dla kierowców, mogących podróżować w bardziej sprzyjających warunkach, ale też i dla wykonawców, którzy realizują prace budowlane. Od połowy grudnia do połowy marca trwa tzw. przerwa zimowa, podczas której wykonawcy na etapie robót budowlanych mogą je zawiesić. Mogą również ten dodatkowy czas wykorzystać do prowadzenia prac, by nadgonić ewentualne zaległości lub przyspieszyć realizację inwestycji. Wiele w tej kwestii uzależnione jest od warunków pogodowych. W ostatnich tygodniach są one w zdecydowanej mierze sprzyjające.
Zabytkowy dworzec Łowicz Główny został otwarty dla pasażerów po przebudowieartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec Łowicz Główny został otwarty dla pasażerów po przebudowie
Imponuje wyglądem i nocną iluminacją elewacji, a także nowoczesnym i funkcjonalnym wnętrzem. Do tego jest przyjazny wszystkim pasażerom i ekologiczny. Dziś (15.02) dworzec Łowicz Główny został otwarty dla pasażerów po przebudowie.
[Łódź] Nowe Centrum: EC1 Wschód i EC1 Zachódartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Nowe Centrum: EC1 Wschód i EC1 Zachód
Kilka lat temu został przyjęty przez Radę Miejską w Łodzi projekt programu Nowe Centrum Łodzi. Dziś...
Panattoni Park Bydgoszcz IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Bydgoszcz II
Bydgoszcz, Bł. Franciszka Dachtery 3
[Bydgoszcz] Marina na Wyspie Młyńskiejinwestycja
Pokaż inwestycję
[Bydgoszcz] Marina na Wyspie Młyńskiej
Bydgoszcz, Stare Miasto
[dolnośląskie] Inwestycja w Obornikach Śląskich na ostatniej prostejartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Inwestycja w Obornikach Śląskich na ostatniej prostej
Prace przy przebudowie dworca w Obornikach Śląskich są już bardzo zaawansowane. Podróżni mogą już sk...
Kancelaria adwokacka Konsorcjum Adwokatów Bydgoszczfirma
Pokaż firmę
Kancelaria adwokacka Konsorcjum Adwokatów Bydgoszcz
Bydgoszcz, Gdańska 83
[śląskie] Dworzec w Pszczynie odzyskuje dawny blaskartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Dworzec w Pszczynie odzyskuje dawny blask
Po dziesięciu miesiącach prac budowlanych modernizacja dworca w Pszczynie jest na ostatniej prostej....
[śląskie] Kolejny etap przygotowania do inwestycji w Gliwicachartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Kolejny etap przygotowania do inwestycji w Gliwicach
Polskie Koleje Państwowe S.A. otworzyły oferty w przetargu na opracowanie dokumentacji projektowej i...
Trwa modernizacja dworców kolejowych na Dolnym Śląsku. Obiekt w Malczycach bliski finalizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Trwa modernizacja dworców kolejowych na Dolnym Śląsku. Obiekt w Malczycach bliski finalizacji
Realizacja przebudowy malczyckiego dworca kolejowego jest już na bardzo zaawansowanym etapie. Na zew...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA